Η Unilever ανακοίνωσε ότι ο Δημήτρης Μαγγιώρος αναλαμβάνει το ρόλο του Head of South East Europe, διαδεχόμενος τον Andrew Kennedy.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, στον νέο του ρόλο, ο κ. Μαγγιώρος θα είναι υπεύθυνος για τις δραστηριότητες της εταιρίας σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Κόσοβο και Β. Μακεδονία, ενώ θα διατηρήσει τον υφιστάμενο ρόλο του Head of Customer Development για την Ελλάδα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο Δημήτρης Μαγγιώρος εντάχθηκε στο δυναμικό της Unilever το 2011 και είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας από το 2013. Έχει διατελέσει Marketing Director για τις κατηγορίες Τροφίμου, καθώς και Απορρυπαντικών & Καλλυντικών επί σειρά ετών, πριν αναλάβει το πιο πρόσφατο ρόλο του ως Head of Customer Development το 2017.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί για περίοδο άνω των 15 ετών σε διοικητικές θέσεις στο marketing και το customer development στις εταιρείες Colgate-Palmolive και Sara Lee.
Ο Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
«Είναι μεγάλη μου τιμή να αναλάβω τον ρόλο του Head of SEE στην Unilever. Είμαι περήφανος για όσα έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα και είμαι σίγουρος ότι με την εξαιρετική ομάδα της Unilever και την συνεχιζόμενη υποστήριξη των συνεργατών μας, θα δημιουργήσουμε ένα ακόμα πιο ισχυρό και αειφόρο μέλλον για την εταιρία, συμβάλλοντας παράλληλα στην ευημερία των κοινωνιών που δραστηριοποιούμαστε.
Οι συλλογικές μας προσπάθειες θα επικεντρωθούν στην βελτίωση των επιχειρησιακών λειτουργιών μας και στην εξέλιξη νέων καινοτομιών, ικανοποιώντας ακόμα περισσότερο τις ανάγκες των καταναλωτών μας και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για εμάς και τους συνεργάτες μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον Andrew για την υποστήριξη του και τη συνεργασία μας τα τελευταία χρόνια και δεσμεύομαι να καταβάλω κάθε προσπάθεια για την επίτευξη του εταιρικού σκοπού της Unilever».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο Andrew Kennedy θα επικεντρωθεί πλήρως στο ρόλο του ως General Manager East Europe Personal Care, ηγούμενος ενός από τα κορυφαία Business Groups της Unilever σε μια περιοχή με υψηλές προοπτικές και απαιτήσεις που καλύπτει 21 χώρες και πάνω από 200 εκατομμύρια καταναλωτές. Η έδρα του θα παραμείνει στην Ελλάδα.