Ο Ίλον Μασκ και η διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter, Λίντα Γιακαρίνο, αποκάλυψαν τη Δευτέρα ένα λογότυπο για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο δείχνει ένα λευκό «Χ» σε μαύρο φόντο σε αντικατάσταση του οικείου συμβόλου με το μπλε πουλί.
«Το Χ είναι εδώ: Ας το κάνουμε», έγραψε σε ένα tweet η Γιακαρίνο, η οποία ανήρτησε επίσης φωτογραφία του λογότυπου που προβάλλεται στα γραφεία της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο.
Το λογότυπο «X» πλέον εμφανίζεται στην πλατφόρμα για αρκετούς χρήστες, αλλά προς το παρόν η αλλαγή δεν έχει εφαρμοστεί για όλους.
Το χάσταγκ «#GoodbyeTwitter» («Αντίο, Twitter») πλημμύρισε την πλατφόρμα σε μια αναφορά στο παλιό λογότυπο, καθώς αρκετοί χρήστες επέκριναν το νέο. Ο Μασκ ανέφερε σε ανάρτηση την Κυριακή πως ήθελε να αλλάξει το λογότυπο του Twitter και έκανε δημοσκόπηση μεταξύ των εκατομμυρίων ακολούθων του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αν θα τους άρεσε να αλλάξει το χρώμα του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο.
Ανήρτησε φωτογραφία ενός στιλιζαρισμένου X σε μαύρο φόντο. Έκανε επίσης λόγο για «προσωρινό λογότυπο X» και έγραψε στο Twitter πως «σύντομα θα πούμε αντίο στη μάρκα Twitter και, σταδιακά, σε όλα τα πουλιά». Απαντώντας σε ένα tweet που ρωτούσε πώς θα αποκαλούνται τα «tweet» με το νέο λογότυπο «X», ο Μασκ απάντησε «x’s». Το αρχικό λογότυπο του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από μία τριμελή ομάδα. «Το λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι απλό, ισορροπημένο και ευδιάκριτο σε πολύ μικρά μεγέθη, όπως ένα “e”», έγραψε σε ένα tweet ο Μάρτιν Γκράσερ, ένας από τους σχεδιαστές.
Μερικές εβδομάδες πριν ολοκληρώσει την απόκτηση του Twitter πέρυσι, ο Μασκ είχε πει πως η αγορά της εταιρείας θα επέσπευδε τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για όλα» με την επωνυμία «X».
Ο Μασκ αγόρασε το x.com από την PayPal το 2017, λέγοντας ότι έχει «συναισθηματική αξία». Ο Μασκ ήταν συνιδρυτής του x.com ως διαδικτυακής τράπεζας το 1999, η οποία αργότερα έγινε το PayPal.
Η επίσημη σελίδα του Twitter στην πλατφόρμα έχει μετονομαστεί σε «X» και το domain x.com έχει πλέον ενεργοποιηθεί.
«To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας – επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα και πληρωμές/τραπεζική – δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες», έγραψε την Κυριακή η Γιακαρίνο στο Twitter.
Η Γιακαρίνο, πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBCUniversal, που άρχισε να εργάζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στο Twitter στις 5 Ιουνίου, ανέλαβε σε μια περίοδο που το μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να αντιστρέψει μια βύθιση των διαφημιστικών εσόδων.
Αφότου εξαγόρασε το Twitter, η εταιρεία αντιμετώπισε ταραχώδεις καιρούς, με απολύσεις, απότομη μείωση των διαφημιζομένων και τη μετεωρική άνοδο του Threads, της απάντησης της Meta στο Twitter.