Το μυθικό σύνθημα «Ομπράντοβιτς, πάραμ παράμ παμ πέρομ περόμ» ακούστηκε ξανά στο Telecom Athens Center από τους χιλιάδες οπαδούς του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν σήμερα, Δευτέρα (22/6) στο ΟΑΚΑ για να αποθεώσουν τον κορυφαίο Σέρβο τεχνικό που επέστρεψε «σπίτι» του μετά από 14 χρόνια.
Διαβάστε περισσότερα στο paixebala.gr


