Κυριακή, 3 Αυγούστου, 2025
More

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    Νέες ταινίες: Οι «Τρελές σφαίρες» χαρίζουν αβίαστα γέλια για όλους

    Οι «Τρελές σφαίρες» με τον Λίαμ Νίσον και την Πάμελα Αντερσον κάνουν πρεμιέρα απόψε Πέμπτη στους κινηματογράφους


    Οι «Τρελές σφαίρες» αναμένεται να είναι το χιτ του box office τις επόμενες ημέρες καθώς πρόκειται για μια φάρσα με διαδοχικά αστεία που προκαλούν αβίαστο γέλιο. Από εκεί και πέρα, η κινηματογραφική εβδομάδα που ξεκινάει σήμερα Πέμπτη περιλαμβάνει προτάσεις με ενδιαφέρον, ιδιαίτερα για όσους παρακολουθούν το ισπανικό και το γαλλικό σινεμά, όπως και τα ιδιόμορφα θρίλερ. Και οι επανεκδόσεις έχουν επίσης μεγάλο ενδιαφέρον με σημαδιακές ταινίες και κορυφαίους πρωταγωνιστές.

    ΤΡΕΛΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ***

    (THE NAKED GUN)

    ΗΠΑ, 2025

    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    ΑΚΙΒΑ ΣΑΦΕΡ

    ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

    ΛΙΑΜ ΝΙΣΟΝ, ΠΑΜΕΛΑ ΑΝΤΕΡΣΟΝ

    Η πιο τίμια πρόταση αυτής της εβδομάδας που δεν προσποιείται ότι στοχεύει σε κάτι άλλο πέρα από το να περάσουμε μια ώρα με ανόθευτο γέλιο και τραγελαφικές καταστάσεις. Και η αλήθεια είναι ότι οι συντελεστές το προσφέρουν αυτό απλόχερα και εύστοχα. Αν σας λείπει μια καλή φαρσοκωμωδία για τρανταχτά γέλια, οι «Τρελές σφαίρες» είναι η ταινία σας.

    Ο Λίαμ Νίσον υποδύεται τον γκαφατζή ντέτεκτιβ, Φρανκ Ντρέμπιν τζ. ο οποίος αναλαμβάνει δράση προκειμένου να σώσει την ανθρωπότητα από έναν μοχθηρό επιχειρηματία που απειλεί να μετατρέψει τον κόσμο σε ένα τεράστιο ρινγκ αλληλοεξόντωσης. Ωραίο ζευγάρι κάνει ο Ιρλανδός πρωταγωνιστής με την Πάμελα Αντερσον στο ρόλο της μοιραίας γυναίκας, καθώς οι ξεκαρδιστικές σκηνές διαδέχονται η μία την άλλη, ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος της ταινίας.

    ΡΙΤΑ **1/2

    (RITA)

    ΙΣΠΑΝΙΑ, 2024

    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    ΠΑΘ ΒΕΓΚΑ

    ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

    ΠΑΘ ΒΕΓΚΑ, ΣΟΦΙΑ ΑΛΕΠΟΥΘ

    Στην Ισπανία της δεκαετίας του ’80 η Ρίτα μεγαλώνει παρέα με τον μικρότερο αδελφό της υπό τη σκιά του αυταρχικού πατέρα τους που δεν διστάζει να επιτίθεται λεκτικά και σωματικά στη μητέρα τους.

    Η Παθ Βέγκα περνάει και πίσω από την κάμερα στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο για να αφηγηθεί μια στέρεη ιστορία πάνω στην κακοποίηση των γυναικών και την αδυναμία τους να απαλλαγούν από τους δυνάστες άνδρες τους. Το κάνει με γνώση του ζητήματος, σιγουριά και αυτοπεποίθηση αλλά λείπει το στοιχείο που θα ανυψώσει όλο το εγχείρημα και θα το εκτινάξει στο επίπεδο του «δεν χάνεται με τίποτα».

    MAZI **1/2

    (TOGETHER)

    ΗΠΑ, 2025

    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    ΜΑΪΚΛ ΣΑΝΚΣ

    ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

    ΝΤΕΪΒ ΦΡΑΝΚΟ, ΑΛΙΣΟΝ ΜΠΡΙ

    Ένα νεαρό ζευγάρι μετακομίζει σε ένα σπίτι στην εξοχή αλλά εκεί αρχίζει μια φρικιαστική περιπέτεια που απειλεί να τους χωρίσει αν και τους θέλει ενωμένους.

    Body horror αλληγορία περί σχέσεων, αλληλεξάρτησης και παρελθόντος που ποτέ δεν σβήνει αλλά αντίθετα σφραγίζει την πορεία μας προς το μέλλον. Θρίλερ καλών προθέσεων αλλά όχι και τόσο αντίστοιχου αποτελέσματος αν και η στόχευση είναι προφανής.

    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

    Το πατρικό **. Του Αλεξ Μοντόγια με τους Νταβίντ Βερνταγκέρ, Λουίς Καγέχο

    Τρία αδέλφια επιστρέφουν στο πατρικό τους σπίτι στην εξοχή μετά το θάνατο του πατέρα τους με σκοπό να το πουλήσουν. Οι αναμνήσεις του πατέρα τους, τους κατακλύζουν καθώς οι διαφορές τους έρχονται στην επιφάνεια.

    Τρυφερή ιδέα που μας αφορά όλους αλλά όσον αφορά στην εκτέλεσή της, τα κενά και τα χάσματα στο σενάριο είναι εμφανή με αποτέλεσμα, παρά τη μικρή διάρκεια της ταινίας, να μένεις με την εντύπωση ότι είδες κάτι βραδύκαυστο που επαναλαμβάνεται χωρίς να κρύβει εκπλήξεις ή να θέλει να καταλήξει κάπου τελικά.

    Την ίδια ώρα, στη Γη **. Του Ζερεμί Κλαπέν με τους Μέγκαν Νόρταμ, Κατρίν Σαλέ

    Μια νεαρή γυναίκα ακούει τον αδελφό της να της μιλάει ενώ εκείνος είναι αστροναύτης και θεωρείται χαμένος. Παράλληλα ακούει και τη φωνή μιας γυναίκας που την υποχρεώνει σε αιματηρές δράσεις και της υπόσχεται ότι θα την φέρει σε επαφή με τον χαμένο αδελφό της.

    Η διαχείριση της απώλειας αλλά με δόσεις επιστημονικής φαντασίας και ανεξήγητου, είναι το κεντρικό θέμα που πραγματεύεται εδώ ο Ζερεμί Κλαπέν. Το κάνει όμως χάνοντας την στόχευσή του στο δεύτερο μέρος και μαζί το ενδιαφέρον μας.

    Νεαρές μητέρες. Των Λικ και Ζαν-Πιερ Νταρντέν με τους Ιντια Χερ, Λούσι Λορέλ

    Τέσσερα ανήλικα κορίτσια ζουν σε ένα κέντρο μητρότητας το οποίο παρέχει στέγη και φροντίδα στα παιδιά τους έτσι, ώστε αυτά να υιοθετηθούν.

    Βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ των Καννών για την τελευταία ταινία των σπουδαίων αδελφών Νταρντέν.

    Κοτόπουλο με δαμάσκηνα (2011) ***. Των Μαρζάν Σατραπί, Βενσάν Παρονό με τους Ματιέ Αμαλρίκ, Εντουάρ Μπερ

    Ο μεσήλικας διάσημος βιολιστής Νασέρ Αλί Καν, τριγυρίζει στα μαγαζιά που πωλούν μουσικά όργανα ψάχνοντας να αντικαταστήσει το πολύτιμο του Stradivarius που έσπασε. Οταν συνειδητοποιεί ότι αυτό είναι αδύνατον, παίρνει την απόφαση να πεθάνει, ξαπλώνει στο κρεβάτι του και απαρνιέται τη ζωή του. Εκεί τον επισκέπτονται αναμνήσεις από το παρελθόν.

    Μαγικός ρεαλισμός από τους συντελεστές του «Περσέπολις» χωρίς βέβαια να φτάνει την ομορφιά και την τρυφερότητα εκείνης της ταινίας.

    Ζούσε τη ζωή της (1962) ****. Του Ζαν-Λικ Γκοντάρ με τους Ανα Καρίνα, Αντρέ Λαμπάρτ

    Η Νανά, μια νεαρή πωλήτρια σε δισκοπωλείο στο Παρίσι, παλεύει με την οικονομική ανέχεια και τη συναισθηματική αποξένωση. Αποφασισμένη να πάρει τη ζωή στα χέρια της, εγκαταλείπει τον σύντροφό της και τη δουλειά της, ελπίζοντας να ανακαλύψει μια νέα αρχή. Στην πορεία, παρασύρεται στον κόσμο της πορνείας – όχι τόσο από επιλογή, όσο από ανάγκη.

    Από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της φιλμογραφίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ με την Ανα Καρίνα στην καλύτερη φάση της.

    Ο κάουμποϊ του μεσονυχτίου (1969) ****. Του Τζον Σλέσινγκερ με τους Γιον Βόιτ, Ντάστιν Χόφμαν

    Ενας άβγαλτος Τεξανός, ο Τζο Μπακ, παραιτείται από τη δουλειά του ως λαντζέρης και παίρνει το λεωφορείο για τη Νέα Υόρκη, την οποία επισκέπτεται για πρώτη φορά. Τα σχέδιά του είναι να εκμεταλλευτεί την εξωτερική του εμφάνιση, προκειμένου να γίνει συνοδός εύπορων κυριών. Εκεί συναντά τον απατεωνάκο «Ράτσο», ο οποίος του «κλέβει» χρήματα με την υπόσχεση πως θα γίνει ο μάνατζέρ του. Οι δυσκολίες της ζωής σε μια απρόσωπη και σκληρή πόλη φέρνουν κοντά τους δύο άντρες, σε ένα απρόβλεπτο ταξίδι.

    Τρία Οσκαρ (ταινία, σκηνοθεσία και διασκευασμένο σενάριο) για μια ιστορία για τη μοναξιά, τη σεξουαλικότητα και την επιβίωση στον μοντέρνο κόσμο και τη Νέα Υόρκη.

    Πως να κλέψετε ένα εκατομμύριο δολάρια (1966) ****. Του Γουίλιαμ Γουάιλερ με τους Οντρεϊ Χέπμπορν, Πίτερ Ο’Τουλ

    Η Νικόλ είναι μια μεγαλοαστή Παριζιάνα, κόρη ενός από τους σημαντικότερους συλλέκτες έργων τέχνης, ο οποίος, απλώς, φτιάχνει τα έργα μόνος του. Οταν η Αφροδίτη του Τσελίνι, την οποία έχουν πλάσει τα χέρια του επίσης πλαστογράφου παπού, πρόκειται να εκτεθεί σ’ένα μεγάλο μουσείο, προκειμένου ν’αποφύγει τους ελέγχους αυθεντικότητας και την ντροπή της οικογένειας, η Νικόλ προσλαμβάνει τον Σάιμον, λωποδύτη της καλής κοινωνίας, να κλέψει την Αφροδίτη από τον χώρο όπου εκτίθεται.

    Απολαυστική ρομαντική κομεντί από τρεις ανθρώπους που ήξεραν πολύ καλά τί έκαναν και είχαν τη δύναμη να μαγνητίζουν τα βλέμματα στη μεγάλη οθόνη.

     

    ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ

    Latest Posts

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK