Σάββατο, 26 Απριλίου, 2025
More

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    Η Ford βρήκε τον τρόπο να κάνει τα EV της να κοστίζουν όσο τα μοντέλα με βενζινοκινητήρα

    Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

    Καθώς η αγορά EV συνεχίζει να εξελίσσεται, η τεχνολογία των μπαταριών γίνεται γρήγορα πεδίο μάχης για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται σήμερα χρησιμοποιούν είτε μπαταρίες φωσφορικού λιθίου-σιδήρου (LFP) είτε μπαταρίες κοβαλτίου νικελίου-μαγγανίου (NMC ή NCM), ενώ ορισμένοι κατασκευαστές διερευνούν επιλογές ιόντων νατρίου.

    Τώρα, η Ford πηγαίνει τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, ανακοινώνοντας μια νέα χημεία μπαταρίας που σχεδιάζει να ενσωματώσει στη γκάμα των EV της μέσα στην επόμενη δεκαετία. Ο λόγος για τις μπαταρίες λιθίου-μαγγανίου (LMR), που αναπτύχθηκαν στο Κέντρο Μπαταριών της Ford στο Μίσιγκαν.

    Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn αυτή την εβδομάδα, ο Charles Poon, διευθυντής ηλεκτροκίνησης της Ford, εξήγησε ότι οι μπαταρίες LMR προσφέρουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από τις παραδοσιακές μπαταρίες. Αυτό, σύμφωνα με τον Poon, μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αυτονομία για τα EV της Ford, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να ταξιδέψουν μακρύτερα με μία μόνο φόρτιση.

    Η μπαταρία LMR έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει ένα προφίλ ασφαλείας παρόμοιο με τις μπαταρίες LFP και υπόσχεται να είναι «σημαντικά» φθηνότερη από τις τρέχουσες μπαταρίες.

    Η Ford δήλωσε ότι αυτή η νέα μπαταρία θα τη βοηθήσει επίσης να επιτύχει την ισοτιμία κόστους μεταξύ των EV και των βενζινοκίνητων οχημάτων. Ο Poon απέδωσε τα εύσημα στους 135 «χημικούς, μηχανικούς κατασκευής και επιστήμονες παγκόσμιας κλάσης», στο εργοτάξιο της Ford.

    “Αυτό δεν είναι απλώς ένα εργαστηριακό πείραμα. Εργαζόμαστε ενεργά για την κλιμάκωση της χημείας των κυψελών LMR και την ενσωμάτωσή τους στη μελλοντική γκάμα των οχημάτων μας εντός αυτής της δεκαετίας. Η ομάδα παράγει ήδη τις κυψέλες LMR δεύτερης γενιάς στην πιλοτική μας γραμμή”, πρόσθεσε.

    Πηγή

    Latest Posts

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK