Φωτογραφικά ντοκουμέντα από την σύγκρουση ενός φορτηγού με αμαξοστοιχία του Προαστιακού, που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα, λίγο πριν από τον σταθμό της Αυλίδας, στην Εύβοια, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, κατά τις οποίες φαίνεται πως ο οδηγός φέρεται να παραβίασε την διάβαση.
Όλα συνέβησαν λίγη ώρα μετά τις 11:00 το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας, όταν, σύμφωνα με την Hellenic train, ο οδηγός του φορτηγού που κινείτο προς τα ναυπηγεία, παραβίασε μία φυλασσόμενη διάβαση (ΑΣΙΔ) πριν από τον σταθμό, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει η σύγκρουση με το τρένο. Ωστόσο, ο ίδιος έδωσε μία διαφορετική εκδοχή για το περιστατικό, λέγοντας σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, πως η μπάρα δεν είχε κατέβει.
Δείτε τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του Star:
«Οι μπάρες δεν είχαν πέσει»
«Είναι ευτύχημα που είμαι ζωντανός. Είχα σταματήσει πριν τις γραμμές. Έστριψα πολύ σιγά και ξαφνικά άκουσα ένα μπαμ από πίσω. Κατέβηκα κάτω και είδα ότι πέρναγε ο Προαστιακός. Οι μπάρες δεν είχαν πέσει» ανέφερε συγκεκριμένα ο οδηγός του φορτηγού, ο οποίος στην συνέχεια συνελήφθη.
Από την σύγκρουση προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές στην αμαξοστοιχία και στο φορτηγό. Οι 45 επιβάτες της αμαξοστοιχίας και το προσωπικό της Hellenic Train δεν τραυματίστηκαν.
«Δυστυχώς, παραβιάστηκε η διάβαση. Ευτυχώς, δεν είχαμε ανθρώπινες απώλειες ή να γίνει κάποιο ατύχημα. Προσπάθησε να περάσει ενώ ήταν κατεβασμένη και οι μπάρες λειτουργούσαν κανονικά. Πριν από κάθε σιδηροδρομική διάβαση υπάρχει στοπ για το αυτοκίνητο. Άρα οφείλει να κάνει την διαδικασία, ακινητοποιεί ελέγχει αριστερά δεξιά και μετά περνάς», ανέφερε στο Mega, ο Νίκος Τσικαλάκης, Γενικός Γραμματέας Εργαζομένων ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο σημείο λειτουργούσε αυτόματη μπάρα ισόπεδης διάβασης με προειδοποιητικά ηχοφωτεινά σήματα, και ο οδηγός του φορτηγού παραβίασε την μπάρα κατά την ώρα που εκείνη έκλεινε, όπως επίσης και τον ερυθρό σηματοδότη.
Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1543 που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από Χαλκίδα προς Αθήνα, φρέναρε εγκαίρως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Όπως ενημέρωσε η Hellenic Train, καταγράφονται μόνο μικρές υλικές φθορές στο πλάι της μηχανής της αμαξοστοιχίας, η οποία ακούμπησε οριακά το πίσω μέρος του φορτηγού οχήματος.