Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
More

    ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ένας μαραθώνιος για οδηγούς και συνοδηγούς

    Με συνολικά 695,64 χλμ. απλών και ειδικών διαδρομών, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις, η δεύτερη καθαρά αγωνιστική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έμοιαζε με κανονικό Μαραθώνιο για τα πληρώματα, που πέραν των σκληρών ειδικών διαδρομών είχαν να αντιμετωπίσουν τις υψηλές θερμοκρασίες αλλά και το απρόβλεπτο που καραδοκούσε σε κάθε στροφή των έξι ειδικών διαδρομών.


    Η διαχείριση, λοιπόν, των απαιτητικών συνθηκών ίσως θα έπρεπε να γίνει με όρους μαραθωνοδρόμων, που σύμφωνα με τον διάσημο προπονητή Mike Fanelli οφείλουν «στο πρώτο μέρος να τρέχουν με το μυαλό τους, στο δεύτερο με την προσωπικότητά τους και στο τελευταίο με την καρδιά τους».

    Ο Τhierry Neuville απέδειξε πως αν δεν ανήκε στην ελίτ των οδηγών του WRC, θα μπορούσε να είναι ένας διακεκριμένος δρομέας μεγάλων αποστάσεων! Οδήγησε συνετά, αποφεύγοντας το περιττό ρίσκο, χωρίς να παρεκκλίνει στιγμή από το πλάνο του, διατήρησε την ψυχραιμία του στις λεκτικές προκλήσεις του Sebastien Ogier, που προσπάθησε επανειλημμένα να του «χαλάσει» το μυαλό και την αυτοσυγκέντρωση, και δικαιώθηκε σε απόλυτο βαθμό: φιγουράρει πλέον στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

    Αντίθετα, ο Ott Tanak,-πρώτος στο τέλος της χθεσινής ημέρας, με δύο κλαταρίσματα στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, έχασε αρκετό χρόνο και αναγκάστηκε να συνεχίσει προσεκτικά, χωρίς ρεζέρβα, μέχρι το tyre fitting zone στο Λουτράκι. Βρίσκεται πλέον στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, δύο λεπτά πίσω από τον Sebastien Ogier, o οποίος κερδίζοντας τρεις ε.δ. κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον δεύτερο, Dani Sordo, στα 25,0 δλ.

    Η θεά Τύχη δε φάνηκε γενναιόδωρη με τον Ισπανό οδηγό στο «Ράλλυ των Θεών». Στην ΕΔ9 ένα κλαταρισμένο ελαστικό διέλυσε το πίσω δεξί φτερό του Ηyundai i20 N Rally1, με αποτέλεσμα να έρθει αντιμέτωπος στις υπόλοιπες ειδικές με τη σκόνη που εισχωρούσε ανελλιπώς στην καμπίνα του αυτοκινήτου.

    Άλλες φορές η τύχη είναι όμως με τους τολμηρούς, γεγονός που επιβεβαιώθηκε στην περίπτωση του Υohan Rossel, ο οποίος με συνεχή αντεπίθεση σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τρεις ε.δ. και αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση του WRC2, θέτοντας τις βάσεις για ένα συναρπαστικό φινάλε με τον επικεφαλής της κατηγορίας, Sami Pajari (+54,2 δλ.), και τον δεύτερο Robert Virves (+26,4 δλ.). Ο Παναγιώτης «Ρουστέμης» μπορεί να απέχει από τη διεκδίκηση της πρωτιάς στη συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά με μια αξιοπρόσεκτη επίδοση είναι ο πρώτος Έλληνας, στη 15η θέση της γενικής κατάταξης.

    Στα JWRC/WRC3 η τακτική της συνετής οδήγησης του Norbert Maior προφύλαξε πλήρωμα και αυτοκίνητο από τις κακοτοπιές και απέδωσε τα μέγιστα, εξασφαλίζοντας διαφορά άνω των δύο λεπτών από τον Romet Jürgenson και σχεδόν τεσσάρων από τον Petr Borodin, επιτρέποντας στο ρουμάνικο πλήρωμα να ορέγεται την παρθενική του νίκη στο WRC3. Σε κάθε περίπτωση, τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο. Ιδίως στον φετινό αγώνα, όπου η επιστροφή στις σκληρές ειδικές απέδειξε περίτρανα πως απαγορεύονται τα προγνωστικά.

    Η τρίτη μέρα του αγώνα ολοκληρώθηκε με θέαμα και ήχους WRC στη νυχτερινή ΕΚΟ Super Special Stage στον ΣΕΑ «Σείριος», οι ενεργειακές ανάγκες της οποίας καλύφθηκαν από τα εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά στέγαστρα συνολικής ισχύος 500 kW και τους υβριδικούς μετατροπείς ενέργειας.

    Αύριο η εικόνα αναμένεται να αλλάξει δραματικά, τουλάχιστον αναφορικά με τις επιφάνειες των δρόμων, καθώς αργά το βράδυ του Σαββάτου η Λαμία και οι γύρω περιοχές επλήγησαν από σφοδρή βροχόπτωση.

    Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί με τις τρεις ειδικές, συνολικού μήκους 54,05 χλμ.,και μόνο τότε θα γνωρίζουμε ποιος τελικά κατάφερε να επιδείξει περισσότερο μυαλό, προσωπικότητα και καρδιά: τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για την κατάκτηση της νίκης σε έναν Μαραθώνιο, σαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

    Πηγή

    Latest Posts

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK